What goes around comes around

Allmänt / Permalink / 1
 
 
Det är många som undrar,många som frågar och många som funderar och spekulerar.
Men jag ber er, snälla fråga inte! Prata inte om det alls. 
Detta rör ingen annan än mig och de inblandade. Jag behöver inte ha små människor som springer ärenden
och säger vad dom anser är rätt och fel när problemet är mitt eget, mitt att hantera. 
 
Om ni frågar kommer jag behöva tänka ut ett bra svar som ej svartmålar och som ger en rättvis sida av det hela och det innebär att jag måste tänka på det som hänt vilket jag inte orkar göra, Jag kan inte det för då faller jag ner på botten djupare än jag redan gjort senaste tiden.
 
Det gör ont, så lägg er inte i och sluta fråga. Sluta vara så nyfikna. Detta rör ingen annan än mig och så ska det förbli.
 
Och som svar på eran fråga, NEJ jag mår inte bra, jag mår ÅT HELVETE dåligt. Nu kan ni sluta fråga det också!
 
Jag kommer inte att svara på några frågor över huvud taget men då folk är så tattiga och nyfikna så får jag väl ta och skriva detta inlägg trots att jag egentligen velat hålla all denna negativa energi borta från sociala medier.
 
OVER AND OUT!
 
 Naiv
#1 - - Nathalie:

<3

Till top