WANTIES

Mode / Permalink / 13
 
Varför finns inte Forever21 i sverige för!? Deras kläder är ju så jää*laa fab!
Älskar allt på deras sida. Det skulle ju vara hur nice som helst om dom öppnade en butik i 
lilla mellan-mjölks sverige. Ginatricot och HM skulle nog gå under då haha..
 
Här nedanför ser ni några utav mina favoriter som jag plockat ihop.
Ta jackan t,ex , HUUUUR snygg är inte den!? Rocka den tillsammans med ett vitt fräscht lössittande linne, nå schysta slitna jeans och ett par svarta boots med små nitdetaljer.
 
give me!
 
 
 
 
Jacka - HÄR/ Väska - HÄR/ Tröja - HÄR/
Leggins - HÄR/ Boots - HÄR/ Halsband - HÄR/
 
 
#1 - - Sara .:

Älskar jackan, riktigt snygg :)

Svar: Jaaa visst!! Den är sjukt snygg :D
Patricia Karlsson

#2 - - Emma Broberg :

åh så mkt snyggt! ha en fin dag, kram. <3

Svar: Ja visst är det! :D Tack och detsamma , kram! <3
Patricia Karlsson

#3 - - Lilla jag :

Så fint!

sv: tack :)

#4 - - kaffehörnan:

Håller tummarna den kommer

#5 - - Fanny Staaf:

Gillar stövlarna! :)

Svar: Dom var riktigt snygga enligt mig! :D Skulle lätt beställt dom om de vore en svensk hemsida..
Patricia Karlsson

#6 - - jos:

härligt!

#7 - - Kajsa:

Iron man tröjan <3

Svar: Den är helt underbar! Brukar inte gilla så mkt färger på kläder men den där går lätt hem :D
Patricia Karlsson

#8 - - Fanny Palsander:

Riktigt snygga!

Svar: Sjukt snygga!! :D Synd att det inte finns i sverige bara :(
Patricia Karlsson

#9 - - LORISSA LOVEBOMB:

Åååh, IRON MAN!! Jag såg den idag (+ tecknade avengers) och det finns ju ingen rättvisa i att jag inte kan köpa den där tröjan... MÅSTE HA DEN!!

sv: Tack snälla, gud så glad jag blir! Jag är en ganska peppig person, så jag är glad att bloggen symboliserar det :D

Tacoglassen fanns på ICA i Jokkmokk, men inte Magnum White, hur orättvist!?

#10 - - V I L M A L A ♔:

Älskar deras kläder! kram <3

Svar: Jag med!! Synd att de inte finns i sverige bara :/
Patricia Karlsson

#11 - - Amanda:

Massa fint!

Svar: Eller hur! Älskar att fixa ihop olika collage :D
Patricia Karlsson

#12 - - N E L L I E:

Dom har såå fina kläder!
sv: ja verkligen, Tack så mycket!! :D
kram ♥

#13 - - ELSA:

Svar: Jo.. Men det blir rätt så segt med allt plugg och sånt till skolan ://

Svar: Jo det förstår jag, plugg är aldrig roligt! Men håll ut :D
Patricia Karlsson

Till top