#1 - - Elina:

Fin blogg! Vilket program använder du till bilden med text i detta inlägg? :)

#2 - - mot plus:

håller helt med dig! man måste tänka lite på sig själv oxå!

ha en fin kväll söta!

#3 - - stefani bogdanovic:

Krya på dig! Hoppas du blir frisk :D Jag älskar serier Akward eller Vampire diaries! Kolla swefilmer eller dreamfilm! Hahha jag är en såddan som alltid ser på gamla filmer har du sett The host?

Svar: Åh tack så mycket, hoppas jag med!! :)Awkward får det nog bli! Brukar titta inne på swefilmer =) Jaaa den har jag sett, underbar film!
Tack för tipsen! <3
Patricia Karlsson

#4 - - Celine:

Friends, Glee, New Girl, The Vampire Diaries & Awkward! Haha det är mina favoriter iaf :')
- Tack så mycket! :D

Svar: Awkward ska jag nog se, har sett några st avsnitt på tv bara! TACK för tipset! <3
Patricia Karlsson

#5 - - Joy Wagner:

teen wolf absolut :D

Svar: Åhh den serien har ja faktiskt inte sett, ska kika! Tack för tipset :D
Patricia Karlsson

#6 - - Anna Ida Nathalie:

Vikings, Game of thrones, glee, the big bang theory, greys anatomy, devious maids, desperate housewives.. det var några serier

filmer: the wolf of wallstreet, now you see me, someone marry barry, pitch perfect, inception, forgetting sarah marshall :)

Svar: Åhhh gud så många tips! :D Några har jag sett men många har jag inte ens hört talas om, Ska absolut se på något av dina tips! TACK, kanske klarar denna dödsjuka ändå! haha :D
Patricia Karlsson

#7 - - Linn :):

PLL är grryyymt!
Grey's Anatomy
Obsessed (film, med beyonce)

:)

#8 - - Isabell:

Jättefin blogg! :)

#9 - - A L:

Awkward-serien räddar mig i alla lägen. Hoppas det funkar för dig också ;)

#10 - - Mirjam Wallmark:

Älskar många serier! Men One tree hill, Top model, PLL och Gossip Girl är nog mina absoluta favoriter!
sv- Tack så mycket :)
kram

#11 - - FullaAnkan:

Svar: Var ett konstigt erbjudande hos Pressbyrån ^^
Tips på serie: Cult. Finns på Netflix :)

#12 - - Agnes Eriksson:

sv: oj ja verkligen, det kändes verkligen helt fel...
åh jag älskar Criminal Minds, typ en deckar-serie! kram

#13 - - Frida:

Du måste se Gossip Girl om du inte redan gjort det, det är verkligen den bästa serien i hela världen!

#14 - - Johanna:

Älskar pretty little liars, the vampier diaries och the walking dead!

Om du vill får du gärna vara med i min tävling om en valfri bikini från To Die For http://johannas.vionno.se/tavlingar/vinn-valfri-bikini-fran-to-die-for/#comments Kram

#15 - - Lisa:

Suits, Revenge och Orange is the new black är riktigt bra! :)

Till top