STRONG!

Allmänt / Permalink / 6
Hej på er!
 
Jag och Oliver klev upp runt 12 tiden och gjorde oss iordning, käkade en macka och drog på gymmet!
Vi var helt ensamma där så lite bus kunde man ju hitta på haha...
Vi körde lite ben och armar vilket va dumt då värken kommer sätta sig överallt nu.
Blev många skratt då vi skulle bänka och JAG skulle hjälpa honom upp på slutet... haha!
 
Körde även lite övningar tillsammans med våra kroppsvikter och körde slut på oss.
Riktigt skönt! Här nedanför kan ni se en bild på mina feta armar, man kan nästan tro att det är mans armar men icke! Stark som faaan har jag blivit, explosiv!! 
 
Vi har nyss käkat lite middag, Kasslergratäng och potatis fick vi serverat av hans låtsas mormor!
Riktigt gott var det kan jag erkänna.. Nu är jag proppmätt och kommer nog inte få i mig något mer idag då jag hamnat i lite matkoma! Ni vet ju själv hur det är när man blir bjuden på mat av de äldre.. Äta mer än vad man orkar och rulla ner för trappen sedan! haha
 
 
 
 
#1 - - V I L M A L A ♔:

Najs med gym ju! Haha kul bild! kramis <3

Svar: Väldigt nice! :D hahah tack så mycket! Kram <3
Patricia Karlsson

#2 - - mot plus:

haha skön bild :D

Ha en fin kväll! =)

Svar: hahah tack så mycket! ;) Riktigt rolig bild faktiskt :D
Patricia Karlsson

#3 - - frida christina:

Duktig du är! Hur ofta tränar du?

#4 - - LORISSA LOVEBOMB:

HAHA, fantastisk bild ;)

sv: Tack ska du ha :)

#5 - - amandusljung.blogg.se:

Haha, vilka jävla armar du har ;)
Låter som ett härligt pass med bra tryck!!

#6 - - Amandus :

Haha, vilka jävla armar du har ;)
Låter som ett härligt pass med bra tryck!!

Till top