Sometimes you gotta fall before you fly

Allmänt / Permalink / 4
 
 
Hejsan! 
 
Sitter uppe vid datorn nu och fryser ihjäl bokstavligt talat. Inte för att det är kallt här hemma men förkylningen dödar mig sakta men säkert. Skulle gå ut med hunden och hämta posten tidigare och SHIT vilken jävla sol!!
Ögonen rinner ju hur mycket som helst och jag fick springa in och hämta solglasögonen för att ens kunna se något. De blev inte bättre av att snön bländade en lagomt mycket.
 
Fick ganska många olika tips på serier och filmer igår så jag ska ta och kika på några utav dom.
Men idag är det onsdag och då kommer ett nytt avsnitt av PLL ut så det måste jag se först och främst.
Hoppas ni förstår att jag inte orkar ta upp datorn/plattan och skriva så mycket just nu för minsta lilla ansträngning är döden för mig just nu.
 
 
 
 
 
För att slippa svara på frågor, "text" bilderna gör jag i PS
 
#1 - - MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

#2 - - Johanna - A dream as a model ♥:

Låter jobbigt... Hoppas det blir bättre snart :( ♥

sv: ÅH kul att du tycker det :D Ja Ugg´sen är gudomliga!

#3 - - Emma :

sv. tack! :)

#4 - - Emelie Johansson :

Fin blogg :)

Till top