Snabb uppdate

Allmänt / Permalink / 1
 
 
Jag tänkte bara kika in och säga att jag lever, och förlåt att jag inte alls har uppdaterat.
Igår kväll blev du ju som jag skrev tidigare fest och därför har bloggen fått lida lite grann.
Det är inte lika kul att se hur många som klickat in hit i förhoppning av nya inlägg så har de inte funnits
ett skit.. Detta ska ni få kompenserat! Men ibland måste jag avstå lite från bloggen också och tänka på mig själv.
Kommer skriva mer om gårdagen i nästa inlägg, så otroligt roligt!! Särskilt med allt folk som kom fram och
sa så himla fina saker. Jag ska skriva en liten sammanfattning av gårdagen sedan.
 
Just nu hinner jag bara lägga in detta då maten nere är klar och mamma ropar på mig.
Idag serveras det något kött och potatisklyftor! 
 
 
Puss på er!
 
 
 
 
#1 - - Lisa Radojewska:

sv;Vad kul! Trevligt att mitt inlägg inspirerade dig!
Kram

Till top