sickness of doom

Allmänt / Permalink / 2
 
Hej på er! 
Har inte suttit något vid datorn idag pga förkylningen från helvetet.
Ögonen rinner som bara den och är supersvullna för att citera lizelott så ser jag ut som en korv runt ögonen.
Halsen gör ont och är jäkligt torr, Näsan rinner som att högsta pollen säsongen vore igång men istället snöar det för fullt ute och huvudet mina vänner värker som fan. 
 
Inatt var ett helvete också, Jag lyckades somna någorlunda tidigt runt 3 faktiskt!! Men klockan 5 vaknar jag och kan verkligen inte andas ur näsan och halsen var så torr att jag höll på att kvävas.. Sprang till köket och hällde i mig vatten men de hjälpte inte, Provade coca cola, knäckemackor, skorpor och allt möjligt inget hjälpte.
Tillslut gav jag upp och gick och la mig igen. Har iaf fått halstabletter nu så jag borde klara natten haha
 
Wow ett helt inlägg om min jävla förkylning..Så himla intressant att läsa va? Nä trodde väl de.. haha.
Har ni några bra Serie tips eller filmtips så får ni gärna lämna dom i en kommentar så jag har något att fördriva tiden med. 
 
Kram på er och hoppas ni mår bättre än mig.
 
Typ så känner jag mig just nu.
#1 - - Amanda:

Hej jag har startat upp en veckans blogg, gå gärna in och anmäl dig, kram!

#2 - - Georges:

Har också varit förkyld de senaste dagarna. Något som hjälpte dock var att värna lite blåbärssoppa och dricka det. Var bra för halsen. Prova det. :) Krya på dig!

Till top