Page 63 of 365

Allmänt / Permalink / 2
 
 
Hello my darlings! Vad gör ni? Vi gör inte ett skit just nu.. Har ätit frukost för någon timma sedan och nu 
sitter vi här och tar det lugnt bara. Om några timmar drar vi ner till badhuset och badar lite, det blir nog skönt!
 
Jag tycker det är skit kul att så många kommenterar och älskar att läsa alla fina saker, Blir så jäkla glad ska ni veta. Självklart försöker jag svara på allting så fort som möjligt och när jag har tid. Via mobilen går det inte att svara vilket jag tycker är sjukt dåligt men när jag sitter vid datorn eller surfplattan försöker jag så gott jag kan därför kan det dröja lite innan svaret kommer.
 
Ikväll blir det som sagt badhuset och senare vet jag inte riktigt vad vi ska göra.
Har iaf några roligare inlägg på ingång här som dyker upp så snart som möjligt.
Men först får ni ju en uppdatering ifrån mitt liv, hur jag har det just nu och vad jag gör för något.
Jag brukar inte skriva så många inlägg med just mina egna tankar i för jag anser hellre att det är 
roligare att tipsa om saker och lägga ut snygga kollage/bilder än att skriva en massa text hela tiden.
 
Är det något ni vill att jag ska skriva om så är det fritt fram att lämna en kommentar här nedanför så ska vi se vad jag kan göra.
 
 
KRAM
 
 
#1 - - Anonym:

blir nog kul att bada för er :)
tobesa7 är min gamertag om ni vill spela :)

#2 - - Tommy:

blir nog kul att bada för er :)
min gamertag är tobesa7 om ni vill spela :)

Till top