Missbrukare...

Allmänt / Permalink / 3
 
 Det roligaste ryktet som gått om mig i lilla Knarkfors är att jag skulle gå på heroin och det har jag ju skrivit tidigare. Lilla jag som är livrädd för sprutor! Men ni måste verkligen ha gissat fel.. Innan ni sprider ett rykte kanske ni borde veta sanningen, Så mina vänner. Det är inte heroin jag håller på med det är kokain.
Lär er skillnaden. Mycket lättare för mig som är nålrädd!
 
HAHA dumma jävlar.... Nej jag håller inte på med något skit ALLS. Så dum i huvudet är jag inte och hur i helvete annars skulle jag kunna genomfört GMU där droger är absolut FÖRBJUDET och kollas upp innan!? Droger är BAJS och det förstör bara människor så otroligt mycket! Lite jävla självrespekt ska man väl ha!
 
Puckon :D
 
(Farfar, om du läser detta så är det bara idioter som hittar på saker, och på bilden är det MJÖL)

 
#1 - - Linn:

Jag snubblade in på din blogg tidigare idag också men nu i ditt senaste inlägg om droger så läste jag "Knarkfors" och tänkte, de måste vara Kramfors du bor i med andra ord? :) är liten :)

Svar: Haha ja det är rätt! =) Jag bor i kramfors
Patricia Karlsson

#2 - - amelia & emma - enäggstvillingar och modeller:

så trött på rykten asså!

Svar: Haha jag håller med! särskilt när det går till en sådan överdrift!
Patricia Karlsson

#3 - - Jonna:


häftig blogg.se

Svar: Tack ska du ha snälla du! :D
Patricia Karlsson

Till top