Hurting inside

Allmänt / Permalink / 0
 
 
Fyy fan vad jag inte mår bra just nu!
Ibland har jag lust att bosätta mig i kylskåpet för att jag dör av värme och vissa stunder önskar jag att jag kunde hoppa in i kaminen.. Ingenting är bättre om ni undrar. Är fortfarande förkyld som ett j*vla as.
 
Tittade i min snusdosa och upptäckte att jag bara hade EN kvar... Vädret utanför gjorde inte saken bättre.
Jag övervägde ett tag om jag skulle gå ner till affären men så fick det bli ändå.
Tog på hunden sin lilla tröja och koppel sedan drog vi ner, ena gladare än den andra.
Jag tittade ner i backen och försökte att gå rakt fram. Ludde hoppade omkring som en galen kanin i snön..
 
Väl framme fanns inte min snusjävel så jag fick ta en annan... Gick hemmåt och nu sitter jag här.
Den där lilla promenaden på cirka 400m tog nästan livet på mig ansträngningsmässigt då jag enbart legat inne hela veckan och inte ens satt en fot utanför huset. SÅ bra mår jag!
 
Nää.. Snart är det middag och vi får väl se om jag känner någon smak...
 
Hoppas ni mår bättre än mig!
 
Kram<3
Bilden har jag gjort i Photoshop och tillhör mig.
 
Till top