Friday

Allmänt / Permalink / 7
 
 
Hej på er!
Det slog mig nyss att jag inte hade skrivit något idag.. Sjukt dåligt av mig!
När jag klev upp så klädde jag på mig och gick vidare till Nathalie. Vi satt och drack kaffe, snackade om lite saker och spelade plockepinn, Nostalgi!! :)
 
Blev några vändor ner till tvättstugan samt lite busiga/dumma saker gjorde vi som absolut inte kan skrivas ut här då jag vet att vissa går in hit enbart för att snoka! :) Kul var det iaf och adrenalin som tusan! Men vi lever båda två och det är ju tur och ingen såg oss vilket är ännu bättre!
 
Imorgon ska det drickas tills vi stupar så uppdateringen kommer nog vara låg men ska se om jag orkar dra till med några tidsinställda inlägg. Jag ska nämligen ut med Daniel och Jessica och ge kramfors uteliv en chans till.
Så nu gäller det att de levererar något!! 
 
 
 
#1 - - Anonym:

(svar:) Tack, desamma! :)

#2 - - Frida H:

(svar:) Tack, desamma! :)

#3 - - Mathilda - PHOTOGRAPHS:

sv: Åh tack så mycket! :)

#4 - - Mirjam Wallmark:

Sjuukt längesedan jag spelade plockepinn, barndomsminnen!
sv- Tack så himla mycket! :)

Svar: haha ja men verkligen!! :D
Patricia Karlsson

#5 - - Emelie:

Åååh, tack så mycket! :D

#6 - - Tommy:

Sv: Tusen tack :)

#7 - - Felicia:

hoppas du har haft en härlig helg :)

Till top