Finest Awards

Allmänt / Permalink / 6
 
 
Ikväll är det Finest Awards och jag håller så klart alla tummar jag har på våran fina Lizelott.
Människan är som ett lyckopiller. Man blir glad så fort hon säger något och man blir underhållen
till tusen då man läser hennes inlägg på bloggen. Jag har röstat så in i norden på denna fina skapelse och önskar ju så klart att hon tar hem detta nu. Men i mina ögon är hon redan en vinnare som tagit sig så himla långt.
Jag menar, Kenza, Blondinbella och andra stora bloggare är nominerade i andra kategorier så det är stort.
Det absolut roligaste är att Lizelott klått Kissie, som inte ens är nominerad iår, BAM bitch,get out the way!
 
 
 
Ikväll hoppas vi att the Norrlands Babe rockar hem priset :D 
Bild från hennes >blogg<
#1 - - Emma Broberg :

åh, håller tummarna för henne också då! :D ha en bra kväll, kramkram. <3

#2 - - Tommy:

ja vad e de för pris då?

#3 - - LORISSA LOVEBOMB:

håller också tummarna :D

sv: Visst är de häftiga! Jag längtar tills Jokkmokks äckelsnö försvinner, men det lär ju dröja :( Men då är det första jag gör att gå ut med de där skorna :D

#4 - - Linda:

hoppas allt är bra

#5 - - Martina:

Hoppas du hade kul! :D

Vill passa på att tipsa om att jag har en TÄVLING på min blogg nu för alla som gillar snygga naglar. Gå gärna in och kika på http://dearborderline.blogg.se :)

#6 - - Sista gången jag är inne här :

Ursäkta varför mobbar du kissie? Jävla dubbelmoral!! Slutar läsa din blogg NU. Hej då

Svar: Mobbar kissie? Antar att du menar att Lizelott blev nominerad och inte kissie? Vad jag ser så har jag inte skrivit något elakt. Jag skrev att en liten norrlands tjej klått sveriges största bloggerska och det är ju skit kul!
Patricia Karlsson

Till top