Big things coming up!

Allmänt / Permalink / 1
 
Hejsan!
 
Mitt bloggande suger verkligen just nu, jag har ingen lust eller ork och då väljer jag hellre att inte skriva något alls än att lägga upp onödigt tråkiga inlägg.
Igår fick ni iaf ett litet tips på två goda dofter till kanon priser så hoppas det uppskattades.
 
Igår fick jag reda på en del roliga saker som kommer att hända framöver och jag är sååååå himla taggad!
Ni kommer att få veta det så småning om men just nu är det inte officielt ännu.
Kan iaf lova er att det är något utöver det vanliga!! :D
 
Jag har sett snart två säsonger av Top Model Sverige nu på 3 dagar och det är väl så mitt liv sett ut.
Har aldrig riktigt gillat svenska varitioner på amerikanska program men fyyyy fan vad Jonas är skön!!
Så himla "fab" om han själv fick säga det.
 
"Heter man inte Jonas Hallberg kan man inte komma in med solglasögon!" 
Roligaste mannen ever! :D
 
 
 
#1 - - Celine:

Haha åh älskar det programmet!

Svar: haha jag med! :D Riktigt roligt
Patricia Karlsson

Till top