What´s inside my bag

Allmänt / Permalink / 1
 
 
OKEJ, Då kör vi! Vill ni veta vad jag brukar ha i min väska? Tror nog detta är ganska så standard bland oss tjejer.
 
Pengar
plånbok
Mobil
Headset
Bodymist ( VS Mango temptation)
Ralph Laurent Parfym (Big pony 4)
Snus!!!
Puder/puderborste
Kajal & Maskara
SURFPLATTAN!!l
Sedan har jag även någon deo, tuggumi och andra tråkiga nödvändiga saker som typ ALLA har!
 
Väskan är bara nån skitsak med små nitar här åh där ifrån HM för några hundralappar! Men jag diggar den, har hellre den än min Louis Vuitton som bara ligger och skräpar i garderoben... Sant och sorligt att en sån dyr väska inte trivs hos mig haha... Men så kan det vara! :)
 
Kanske lottar ut den med? Vem vet.. har bara legat i en kartong i flera år så jag kommer inte sakna den!
 
#1 - - Alexandra - Lakeyours:

nummer 2 parfymen luktar så jäääkla gott!

Till top