Stay cool

Mode / Permalink / 11
Tänkte ta och tipsa er om en GRYM hemsida med massa olika leggins i alla möjliga färger och stilar.
Plockade tre stycken åt er här nedanför så ni får någon insyn i hur olika modeller det finns.
Det som är bra är att ALLA  kostar UNDER 149;- vilket gör att de flesta borde ha råd med ett par riktigt schysta leggins!
 
Det är även fri frakt! Så passa på, jag ska själv klicka hem tre par!
 
Gå in >HÄR< för att komma direkt till butiken
 
1.Leggins - HÄR/ 2.Leggins - HÄR/ 3.Leggins - HÄR/
 
 
 
#1 - - elin:

Sv: På ritkigt? Fan vad grymt! All creed till henne! Och tack så mycket, vad go du e! <3

Detsamma, om de ksulle va något! :D

#2 - - Tommy:

SV: Tack så mycket!

Självklart är jag emot mobbing och näthat!

#3 - - emelie:

åh vilka fina leggingsar! månne det går att klicka hem fast jag bor i finland också...?

Bra blogg du har! :)

Svar: åhh jag vet inte, prova skicka ett chatt medelande till dom längst ner till höger på deras sida, mån-fre 10-16 har dom öppet där! :)
TACK ! kram
Patricia Karlsson

#4 - - cassandrabagger.devote.se:

Så snygga! :)

Svar: Eller hur! döö läckra, de bästa är att det finns hundratals till och dom är billiga :D
Patricia Karlsson

#5 - - MADDISENJ.SE:

läckra!

Tänkte tipsa om att du kan vinna ett 8GB minneskort från Sandisk i min blogg nu, missa inte det :)

Kram

Svar: Visst var dom! :D Åh vad roligt! ska kika
kram
Patricia Karlsson

#6 - - Matilda:

Vad snygga! Ska kika in lite :)

Svar: Ja men gör det! Finns hundratals olika leggins! Riktigt fina och bra pris ::D
Patricia Karlsson

#7 - - jojje:

Hej, en fin och snygg blogg du har och ni som är emot nätmobbning eller vanlig mobbning kan ju även gå med i min fb grupp via denna länk https://www.facebook.com/groups/290019974453306/

Alla är välkomna att vara med i den, för ju fler vi är emot mobbning ju bättre kan vi hjälpa varandra att visa att vi är ännu starkare än övriga .
http://www.nattstad.se/jojjesnoveller
Följ mig oxå och läs mina egenskrivna noveller i bloggen + allt annat.
Ha en bra dag och var rädd om dig.

Kommer att följa dig nu.

Svar: Tack så jätte mycket för dom orden!! Blir så glad :D Gick med i gruppen nu!Mobbning är hemskt och vidrigt beteende!

Kram!
Patricia Karlsson

#8 - - frida christina:

Sjukt fint!

Svar: Jaaa !! super fint och billigt dessutom! ;D
Patricia Karlsson

#9 - - bambi:

Hej sötnos! :D Kika gärna in hos mig och delta i Veckans Vackra! Varje vecka dras 2 bloggar som länkas med sin header i ett inlägg! Lycka till! :D
Kramar /Bambi

#10 - - Nathalie Tegelstam:

Snygga och häftiga :)

Svar: visst!! och billiga också D värsta bra kombon!
Patricia Karlsson

#11 - - Emma och Amelia -enäggstvillingar och modeller:

gud vad coola :)

Till top