shine bright like a diamond

Mode / Permalink / 4
Många har frågat mig om mitt halsband som jag bär på hela tiden och på varje bild.
Jag tänkte ta och svara på det en gång för alla.
 
Halsbandet fick jag förra julen (2012) av min pojkvän.
Det är ett diamant hjärta med ett mindre guldhjärta i mitten. 
Allting är äkta, guld som diamanterna.
 
Jag kan inte använa billigare gina tricot / glitter smycken då jag är allergisk.
Använder jag något som inte är äkta kliar det och blir små sår som varar.
 
Diamanterna är såkallat diamond dust, när man slipar större kristaller så blir det mindre över och 
dessa kallas just för det. Fick även ett par vita örhängen fulla av massa små diamanter, tyvärr har jag ingen bild 
på dom just nu men fixar det imorgon.
 
Vart halsbandet är köpt eller hur mkt det kostar vet jag inte då det var en gåva, men räkna inte med att det var billigt!! 
 
På bilden ser ni även min förlovningsring som förövrigt är gjord i titan. 
 
#1 - - Johannas Retro:

Fin blogg du har! Ha en fortsatt bra kväll :) Kram

#2 - - sussi:

så jätte fint de var =)

#3 - - LYFTMER:

Fin den är! :D

#4 - - Emilia:

Fint! :)

Till top