ROUTE 84

Allmänt / Permalink / 4

Nu har vi kommit hem från restaurangen och är mätta och belåtna. Jag tog någon hamburgare med bacon och cheddar ost som var sjukt god men satan vad mycket mat man fick!!

Jag gav halva hamburgaren till Oliver som redan gluffsat i sig hela sin långt innan mig och så blev de även strips över... Maten var riktigt god men jag blev så himla mätt så han fick äta upp det åt mig haha.. han klagade inte iaf! Vi var där och firade Josefines 25års dag med lite folk och släkt. Himla trevligt var det.

 

 

som ni ser på bilden var de ganska mycket mat för mig Hahaha..Igår fick jag knappt i mig en happy meal på donken så när jag såg den här tallriken visste jag att Oliver än en gång skulle bli glad som käkar med mig som lämnar massa gott!

#1 - - Stickan!:

Åh, så gott det ser ut :-)

Tack snälla du för din rara kommentar hos mig :-)
Ha en trevlig kväll!

#2 - - nicole kestola:

åh, gud vad gott!

Svar: Det var riktigt gott men man blev äckligt mätt.. ändå åt jag inte ens hälften hahah :D
Patricia Karlsson

#3 - - poemfreak.blogg.se:

Men DAAAAAMN nu blev man inge hungrig iaf :p och här sitter man och försöker få i sig lasagne :p skulle ju mer än gärna byta mot det där :D

Svar: Hahaha, byter gärna !! ÄLSKAR lasagne så det går nog bra ;)Dock var väl burgaren jäkligt nice men för mycket mat för mig på en gång haha :D
Patricia Karlsson

#4 - - poemfreak.blogg.se:

Har min kommentar försvunnit? för jag kan inte se den :S eller vad du skrivit tillbaka till mig, måste man ha PRO för att kunna se det? :S

Svar: vaa? Nää den finns kvar! :) Jag postar svaret i din blogg ist! =)
Patricia Karlsson

Till top