once you go black you'll never go back

Allmänt / Permalink / 11
 
 
Hej på er! Vaknade runt 11 idag och då hade mina föräldrar åkt iväg och "storhandlat"
Bara jag.hunden och katten kvar hemma med musik!
 
Ringde min mamma och bad henne köpa energidryck och hårfärg åt mig men då dom redan åkt ifrån affären blev det ingen färg..
Såg att det låg en färg i påsen som hon hade köpt till sig själv och den fick jag ! Himla snällt :D
Så idag tänker jag färga håret. Bort med den hemska jävla "ombren" som det ser ut nu trots helt ofärgat..
 
Har suttit och tittat på bilder då jag hade SVART hår och svart får det bli ännu en gång.
Kommer ihåg att en del kallade mig barbie för att håret såg så plastigt ut haha.. Hade egentligen tänkt färga det lila just nu men då jag inte riktigt kan köpa den färgen nu så får det bli en annan gång.
 
Kommer knäppa före och efter bilder så ni får se ! =)
 
 
Såhär hemskt ser det ut nu.
 
#1 - - Ines :

Skulle du vilja göra ett länkbyte? :)

#2 - - Katta:

fint

#3 - - Solin:

SV: Haha jag med!:D

#4 - - Anna:

Hade också ombre, i början var den fin i lite guldig nyans men efter några tvättar blev den mest gul och håret tappade glansen och såg jätte slitet ut i topparna :(

Svar: Grejen är ju den att jag inte färgat det såhär... Mitt hår är den här färgen naturligt hahah.. stör mig nå fruktansvärt!! :P
Patricia Karlsson

#5 - - Linda:

sådär är med nu !:D
jag tycker om ditt hår på bilden!!:D

#6 - - Emelie Bohlin:

det ska bli spännande att se :D

#7 - - Sofia:

svar: tack så mycket! :D
åh vad kul! ska delta!!

#8 - - aina [fotoblogg]:

Hoppas du haft en bra dag :) kram

#9 - - Linnéa:

Såååå fin bild <3

#10 - - emelie andersson:

sv: tack så mycket fina du, det värmer :)

#11 - - Kimmey ~ Kung varje dag:

sv: hihi, ja dom är riktigt söta :)

Till top