Nu gör ni som jag säger!

Allmänt / Permalink / 10

 

Alla som går in här och läser kan väl ta sig 1 minut till att rösta fram en otroligt charmig tjej till årets toppbloggare.

Rösta på Lizelott! Det gör ni >HÄR< ! 
Ni ska klicka på röstningsknappen UNDER hennes bild för att det ska gå rätt till 

Hennes bild är ganska långt ner på sidan för er som har svårt att hitta.

 Ni kan rösta en gång om dagen framtill 9 Mars

Hjälp henne att ta hem titeln som 

♥ÅRETS TOPPBLOGGARE♥

Använd gärna flera mailadresser, eran killes,mammas,pappas,syster osv

för att ge henne så mycket stöd som möjligt!

Så gör jag.

 

LÄMNA EN KOMMENTAR ATT NI HAR RÖSTAT SÅ BLIR NI LÄNKADE I ETT ENSKILT INLÄGG

Foto: Oskar Jettman
Bild lånad ifrån hennes blogg
 

Jag citerar henne

"Må norrlandsbruttan vinna!!"

 

#1 - - MALIN:

vad roligt med lite bloggtips, röstar direkt!

#2 - - moniki.blogg.se:

men gud tack så hemskt mycket!!^^

#3 - - Liz:

Tack som tusan babe <3

Du är GULD. Min favvotjej.

#4 - - Michelle:

Nu har jag röstat! :)

#5 - - Jen:

Jag har tyvärr redan röstat men lycka till för henne iaf :D

#6 - - Anonym:

klart jag hjälper dig att rösta på henne!

Svar: Tack så hemskt mycket!! :D De skulle betyda ALLT för henne
Patricia Karlsson

#7 - - Alexandra:

Har också röstat nu :) bara kul att hjälpa till ju :D

#8 - - Mohammedi's | Art, model & designer:

röstat, snygg bild

#9 - - jennifer Dahlin:

Nu har jag röstat på henne.
Gjorde det redan igårkväll faktiskt! :)

#10 - - jennifer Dahlin:

Nu har jag röstat på henne.
Gjorde det redan igårkväll faktiskt! :)

Till top