Extra lång mobil laddare!

Allmänt / Permalink / 2
 
 
Har ni också usb kabel och en adapter som laddare till eran mobil? Det har jag och jag har verkligen börjat lessna på att behöva slita fram en skarvsladd för att mobilen ska nå till sängen då man laddar den under natten. Hittade nyss en sida och såg värsta kapet!! 
 
Nu kan du alltså få en extra lång och trasselfri laddare för endast 59kr, 2 meter lång sladd till alla er därute med Iphone 4,Iphone 5 , samsung eller till er med micro usb utag som använder en adapter.
Färgen får man välja helt själv och dessutom är det fri frakt!!
Klicka >HÄR< för att komma direkt till sidan
 
 
Funderar själv på att införskaffa mig en BLÅ!
 
HUR NICE!?

 
 
 
 

 
 
 
#1 - - Sanna:

Sån här ska jag lätt beställa! :o

Svar: Jaa ellerhur!! JAG med , sjukt praktiskt då den man får med telefonen är så himla kort! :)
Patricia Karlsson

#2 - - Sanna:

Håller med! :) Bra tips!

Till top