Ett annorluna inlägg om inredning

Allmänt / Permalink / 2
 
Jag har ju sagt det förut hur mycket jag älskar att hålla på med inredning och drömma mig bort.
Drömma mig bort till ett ställe som bara är mitt, och inrett precis så som jag vill ha det.
Det är något jag längtar till otroligt mycket.
 
De viktigaste detaljerna i hemmet är nog fina gardiner eller persienner, dom finns ju där av en anledning.
Inga fönster är fina utan dekoration enligt mig, Helst ska de även stå en blomma på fönsterbrädan och kanske två lampor och någon fotoram. 
 
Vi har haft jätte jobbiga markiser hemma.. Sådanna som hissas ner med hjälp av en fjärrkontroll och dom fastnar oftast eller blåser iväg när vinden är som hårdast ute...  Men Markiser kan faktiskt göra en stor skillnad på husets utseénde, Väljer man rätt så blir det otroligt bra! 
Har sökt omkring på olika sidor  bland annat amadesign.se och letat efter några konkreta exempel till er och titta här nedanför hur snyggt det kan bli!!!
 
När jag blir stor vill jag ha ett hus med markiser! Något jag aldrig tänkt på innan men som gör en stor skillnad.
 
 
Bilderna är lånade ifrån 
>> amadesign.se <<
#1 - - Josefine ♔:

Sv: Men åh, tack vad snäll du är! :D Så roligt att höra hihi :D

#2 - - alice:

Åh så fint!

Till top