.....

Allmänt / Permalink / 0
 
 
Idag har inte varit en bra bloggdag helt enkelt.. Det finns SÅ himla mycket jag skulle vilja skriva ut det är ju ändå min blogg. Men jag kan inte det.. Det går bara inte för jag är inte någon som hänger ut personer oavsett hur illa dom än gjort mig. Jag har sagt det förut, ta det med mig i verkligheten istället.
Jag vill skrika rakt ut hur äckliga och dumma i huvudet ni är men jag är inte sån.
Istället sväljer jag min stolthet och försöker vara snäll, FÖR snäll än vad ni ens förtjänar.
Jag orkar snart  inte vara snäll nå mer när man enbart får SKIT tillbaka, noll respekt!
En sådan självklar jävla sak borde inte vara så svårt att acceptera. Det borde som sagt vara självklart i skallen men vissa är inte riktigt funtade som människor... Tyvärr!
 
Önskar de fanns en tidsmaskin eller att det fanns någon sorts "Delete" knapp i verkligheten.
Ta tag i människan och trycka delete, de skulle vara så jävla skönt ibland!
Typ som på the sims.
 
 
 
Till top