all this Will turn to ash

Allmänt / Permalink / 1
Klockan är nu snart fyra på morgonen och jag kan såklart inte sova, som vanligt! Så just nu ligger jag och lyssnar på musik det som spelas alldeles precis nu är sounds of a playground fading med inflames, har ni på något sett missat den så lyssna på en gång för fasen!

Kom och tänka på min Babe Carro, fy så jag saknar dig!! 13 år tsm och världens bästa vän trots att båda flyttat lite överallt ifrån varandra. Hon är bäst helt enkelt!

Nu tog låten slut... så vad spelas nu kanske ni undrar? where the dead ships dwell med inflames spelas nu.

Ska se om jag lyckas somna snart, blir tokig på detta!!

Hoppas ni sovit gott!
Kram



PS. blåmärket i armvecket på bilden ska tydligen vara efter massa heroin sprutor, har ni hört något roligare?! Jag som är livrädd för minsta lilla stick använder tydligen heroin. Nästa gång ni vill sprida ett rykte, ta något mer trovärdigt bara ett tips isf! puss
#1 - - LORISSA LOVEBOMB:

sv: åh fy, din stackare!! :( Det måste verkligen vara jobbigt.

och vad hemskt att folk sprider rykten om dig, är det sant? Jag har aldrig förstått den grejen >.< Har människor inget liv? :O

Till top