Välkommen till verkligheten Patricia, det här är ditt liv nu!

Allmänt / Permalink / 1
Jobbigt är bara förnamnet på det här, jag vet att vi klarar det för vi har gjort det förut men att behöva gå igenom detta igen är inte lätt.Jag vet inte vad jag ska ta mig till, gråten är i halsen på mig stup i kvarten och jag vill bara lägga mig ner och skrika så högt jag bara kan. Det känns som att någon har tagit tag i alla innre organ och vrider om som tusen nålar. Det gör så ont i mig. Jag vet varken ut eller in , det enda jag vet är att det här kommer bli bra tillslut och att det är bäst så här för det enda viktiga är att du mår bra. Det är bara ett samtal bort jag vet, men helst av allt vill jag att det ska vara som alltid, vrider huvudet och du sitter där lika fin som alltid och ler. Men nu är det inte så.Din del av sängen är så tom och kall,helt orörd.
Jag försöker tänka på annat och göra saker men så fort jag inte är sysselsatt så kommer allting tillbaka igen.
Jag tror fortfarande att du bara är borta någon vecka som på ett lov och att du kommer tillbaka hit snart som vanligt men du gör inte det, det är inget jävla lov detta är verklighet. Jag ska drömma dom finaste drömmarna inatt och hoppas på att få se dig, att få le,på riktigt, skratta och ha kul precis som vi alltid har.
Det här är bara en baggis som du sa vi träffas ju snart igen, Jag ska hålla huvudet så högt som möjligt och göra dig stolt. Och jag ska ta hand om din ring,jag ska se efter den med mitt liv. Den är i tryggt förvar jag lovar.
Allting kommer så småningom bli mycket lättare då jag vant mig igen och satt mig in i samma sitts som förut, det tar lite tid men det är värt besväret,tårarna och smärtan för jag vet,jag vet att ALLT detta är för det bättre.
Always together,never apart. Maybe by distance but never in heart!
<3

#1 - - Emma:

Fint skrivet Patricia, blev nästa tårögd. Förstår hur du känner, jag hade aldrig klarat av det.. förstår att det är jobbigt, men ni klarar det! Finns iallafall!

Till top