Never underestimate the power of poseidon

Allmänt / Permalink / 40
Har ni någonsin funderat på hur det ser ut när en droppe vatten träffar ytan? Såklart har ni väl sett att det blir ringar när man slänger en sten i vattnet men hur ser det ut på nära håll?
 
Helt tvärtemot mitt tidigare inlägg då jag fångade dropparna innan de slogs sönder på ytan.
 
Här ska ni få se två stycken bilder på hur det ser ut. Ni ser tydligt dropparna som faller ner samt en som redan träffat ytan och bildat dessa ringar på vattenytan. 
 
Har använt mig utav samma inställningar och metod som i tidigare inlägg för att fånga dessa bilder.
 
Gud så kul det är att fota! Att utmana sig själv och lära sig mer och mer, jag ångrar inte en sekund att jag åkte iväg och spontanköpte en ny kamera. Nu kommer denna blogg att bombas med en hel del bilder.
Just nu är det mest vatten, men jag kan inte sluta fascineras utav resultaten man kan få.
 
Vatten är något vi är väldigt omringade utav och något vi även behöver för att överleva.
Något man kan vara rädd för och något som kan ta värdefulla liv ifrån oss.
Något man kan behöva fly över för att få en andra chans.
Något man kan ha otroligt kul med och glida över.
 
Glädje och sorg.
 
 
 
 
 
 
#1 - - Amanda Engberg:

Häftiga bilder! :)

Svar: Tack! :D
Patricia Karlsson

#2 - - Emelie Andersson:

Vilka fina bilder! :)

sv: Åh tack så mycket, vad glad jag blir! ja det är de verkligen, som jag älskar denna häst!
kram!

#3 - - Netti Starby:

Det är verkligen roligt att fota och vad fina bilderna blev! Kram

Svar: Tack fina du! :D
Patricia Karlsson

#4 - - Elin:

FANTASTISKA bilder! =)

Svar: TACK ! :D Blir så glad!! :D
Patricia Karlsson

#5 - - Prietha:

Underbara bilder!

#6 - - Prietha:

Underbara bilder!

#7 - - Ida Lindborg ♡:

fantastiska bilder!

Sv: Tack så mycket :D

Svar: Tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir! :D
Patricia Karlsson

#8 - - Carolina Thoor:

Otroligt fina bilder. Låter spännande att du fotograferar vattnet och spontan köp är alltid dem bästa enligt mig :D

Sv; tack ska du ha! :D

#9 - - Jessy:

Såå fina bilder!!

Svar: Tack så mycket! :D
Patricia Karlsson

#10 - - Linn Strömberg:

Så fint!

Svar: åh tack ! :)
Patricia Karlsson

#11 - - MATILDA ROSQVIST:

så fina bilder :)

Svar: tack kära du!
Patricia Karlsson

#12 - - Josefine ♔:

Jättefina bilder!: D

Svar: Tack, vad glad jag blir! :D
Patricia Karlsson

#13 - - Skogsraah ☾:

Superfina bilder!

Svar: Tack så hemskt mycket!! :D
Patricia Karlsson

#14 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Fina bilder ^^

Svar: Åh tack ! :D
Patricia Karlsson

#15 - - Lucy:

WOW vilka grymt fina bilder du fick !

Svar: Åh, tack så hemskt mycket!! :D Glad jag blir att du tycker dom är fina!
Patricia Karlsson

#16 - - Malin Thorell - hobbyfotograf:

Åh vilka fina bilder! :)

svar: Ja det va så vackert, tack så mycket :D

#17 - - Maria:

Så fina och poetiska bilder.
Kram

#18 - - Erika:

Det är så himla kul att fota. Fina bilder du fått till :)

#19 - - Hanna:

tack gulliga du :D

#20 - - Sara Ekman:

Så coola bilder :)

#21 - - Amanda CL:

älskar såna foton :D Måste testa själv någon dag :D

#22 - - Carolina Thoor:

Sv; det var otroligt gott ska jag säga dig! :D

#23 - - Boel:

Älskar sådana foton :D

#24 - - Mohammedi's | Art, model & designer:

nice

#25 - - Julia:

Så fina bilder!!

#26 - - Carolina / doredoris.se:

Magic!

#27 - - Carolina / doredoris.se:

Magic!

#28 - - N:

Fina bilder!!

#29 - - MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

#30 - - Julia:

Superfin bild!
sv: Åh tack så jätte mycket vad glad jag blir! Kram

#31 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Verkligen fina bilder :)

#32 - - jonna:

Så fina bilder :)

#33 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Riktigt läckra bilder! :)

#34 - - Viktoria Eriksson:

vackra bilder! :)

#35 - - Emma Engström:

Vilka otroligt vackra bilder!

#36 - - Jessica:

Wow vilka häftiga bilder, vad duktig du är på att fota!

#37 - - Cajsa Lindahl:

hehe ja verkligen! :D Det kan jag verkligen göra igen. ;-)

#38 - - Liene Svärd:

sv: Det var det :)
Fina bilder.

#39 - - Alice:

Så fina bilder! :D

#40 - - Cassandra Haraldsson:

Coola bilder!

Till top