Drop it low and pick it up just like this

Allmänt / Permalink / 0
Pengar rullar in som det ska, Så jävla skönt! Känner ett fett flow just nu och allt går min väg.
Beställer hem saker nästan varje dag och lever i min egna fantasi värld tills fakturorna kommer hem. 
Men än så länge har jag lyckats betala dom och mer blir det.
 
Sen kommer vi till något annat otroligt kul också,,, Utan att avslöja för mycket.
Små bitches som försökt förstöra har förlorat. Kan inte förklara med ord hur mycket jag SKRATTAR åt dig/er just nu.Så underbart skönt, Skickar över en smäll så här via internet PUSSSSS på dig.
Spela inte med någon som kan reglerna och spelar det bättre än dig, cause then you lose
Schack matt,Game over!
 

Sitter just nu och pumpar otroligt bra musik genom högtalarna med ljudet och basen på max.
Kan inte sluta småflina lite när jag sitter och skriver allt detta för jag är så himla glad just nu.
STOCKHOLM IMORGON!!!! Äntligen tillbaka till min kära hemstad.
 
 
 
Why does it feel so good?
So good to be bad
Getting what I want
Why does that make you so mad?

Till top