throw back thursday

Allmänt / Permalink / 21
 
 
För snart två år sedan kapade jag av allt mitt hår i en kort page. Mitt hår var lite längre än vad det är nu innan jag kapade det. På den här bilden hade det gått två månader och det hade redan växt ut en del.
Kommer ihåg hur missnöjds jag var i början, hur ful jag tyckte jag var. Jag såg ut som en pojke..
Men efter lite färgning och inköp av en ny plattång så kändes allt bättre haha.
Detta är det mest impulsiva jag gjort, Bokat en drop in tid och bort med nästan ALLT.
 
Just på denna bild var jag precis klar för att åka och shoppa loss på birsta för jag fyllde nämligen 18!!
 
 
 
 
 
 
#1 - - Milina Salihodzic:

Snyggt!

#2 - - hedvig:

härlig blogg! kram

#3 - - NICOLE:

Tyckte det var fint, jag :D

SV Tack! Oh ja, det är ju så gott det :)

#4 - - LORISSA LOVEBOMB:

sv: Åh, så kul :) Jag har klättrat sedan augusti, men nu haft ett uppehåll på... kanske fyra veckor! Vi kör bara dubbelåttan vi med :)

#5 - - ANNIZ:

För att komma igång lite med min nya blogg så har jag just precis kört igång en tävling där du har chansen att vinna TVÅ stycken valfria Victorias secret body mists. Lust att kika in? :) Kram

#6 - - Annster:

Det var det också :)

#7 - - Daniella:

Nej men vad fint! Det passade dig ^^

Sv: Ja jag vet, det ser så gott ut :) Tack så mycket haha! Dock inte jag som har gjort designen ^^

Kram!

#8 - - Annster:

Tack!
Vad roligt att du uppskattade inlägget :)

#9 - - milina.blogg.se:

- haha :)
ja, kul att kolla igenom gamla bilder!

#10 - - Emelie:

Snygg i page :)

#11 - - Elaine:

Sv: Tack :

fina hår du hade på bilden :)

#12 - - mot plus:

Hoppas du får en kanonbra idag söta du! =)

#13 - - Johanna:

Jag tycker det var fint! Kram

#14 - - MADDISENJ.SE:

Så fin du är

#15 - - ida:

så fin blogg! allt bra? :)

#16 - - Emmy:

Vad roligt att se tillbaka på sånt, men jättefin både där och nu verkligen :D

#17 - - Linda:

jätte fin

#18 - - Sarah Persson:

Men du då? :D du är ju otroligt snygg!

#19 - - Alice :

Sv: Åh tack! :D
fint de blev!

#20 - - Emilia Blomqvist:

Älskar dina ögonbryn <3

#21 - - Emilia Blomqvist:

Älskar dina ögonbryn <3

Svar: Nämen! menar du det? Tack så mycket :D <3
Patricia Karlsson

Till top