Run away with me

Allmänt / Permalink / 26
 
Igår tog jag med mig kameran ut och fotade lite. Då jag gått igenom trädgården så åkte jag iväg med pappa en sväng och kollade läget. Himlen var så otroligt fin igår och det måste bara dokumenteras, fram med kameran och börja ta kort! Tog runt 800 bilder totalt men dom som är användbara och fina är väl inte ens hälften utav dom enligt mig. Bjuder er på några stycken här nedanför, bilderna är INTE redigerade. För er som tror det - Prova hitta rätt vinklar och ljus innan ni fotar så får ni likadana bilder och stäng av automat funktionen, knäpp manuellt!
 
Bilderna tillhör mig och är copyrightade, får alltså inte användas utan tillåtelse.
Om ni lånar en bild är det okej så länge ni länkar till källan - D.v.s min blogg.
 
 
#1 - - Annika:

Fina bilder!

#2 - - emiza:

fina bilder

#3 - - Hanna:

Jättefina bilder!

#4 - - K:

Bra inlägg :) Kolla gärna in min blogg. Kram.

#5 - - MATILDA:

fina bilder!

#6 - - Jennifer & Ida:

Väldigt fina bilder ! :)

#7 - - Anonym:

Väldigt fina bilder ! :)

#8 - - Jennifer & Ida:

Väldigt fina bilder ! :)

#9 - - Jennifer & Ida:

Väldigt fina bilder ! :)

#10 - - Jennifer & Ida:

Väldigt fina bilder ! :)

#11 - - Jennifer & Ida:

Väldigt fina bilder ! :)

#12 - - Cathrine Forsell:

Otroligt fina bilder, menar det!! :)

#13 - - X:

Hej skulle vara glad om du länkar min blogg om mobbningen och psykis ohälsa tack vare de! http://girlasfeelingdepressed.webblogg.se

#14 - - Zarah Joling:

Fina bilder! :D

#15 - - Phil:

Vad fina de bilderna är! Du är en duktig fotograf :)

#16 - - carolinakatjasusanna.blogg.se:

jättefina bilder!

#17 - - Olivia Ward:

Jättefin blogg har du och grymt fina bilder! :D

#18 - - Elise:

Har en tävling i min blogg just nu, du kan vinna grymma hårvårdsprodukter, så passa på! :)

Ha en bra dag!
www.elisemichaela.blogg.se

#19 - - Märta Berglund:

Men omg vilka fina bilder!

#20 - - tinabanck.blogg.se:

Åh så fina bilder, duktig du är. :)

#21 - - tinabanck.blogg.se:

Åh så fina bilder, duktig du är. :)

#22 - - Koffe - fotoblogg:

Jamen jösses en sån vacker himmel! HEhe ja ibland kan det blir runt 800 bilder när man fotograferat något. Hänt att jag har tagt över 1000 när jag tex fotograferar en musikal.

#23 - - Emma Janson:

Hej!
Fin blogg :)
Just nu har jag en tävling där jag lottar ut choklad och marsipan, va gärna med och tävla! Läs mer om tävlingen här: http://emmajanson.se/2014/november/tavling-i-samarbete-med-kutter-konfekt.html#comment
Ha en fortsatt bra tisdag! Kram :)

#24 - - Klara:

Tack för att du var inne och tittade på min blogg!

#25 - - Hjördis:

Hej på dig, en jättefin blogg du har och kolla gärna in min oxå, skriv gärna kommentarer där oxxå..

Ha en bra dag/kväll på dig..

#26 - - Selena :

Fina blider & fin blogg du har ♥

Till top