I´m ugly? GOOD, I was trying to look like you today!

Allmänt / Permalink / 16
 
Då var jag tillbaka på norrländsk mark igen and i don´t like it at all! Trivs så mycket bättre i en stor stad där inga gränser finns, där inte alla känner alla, där man inte behöver passa tider det är bara att dra när man vill.
En gång stockholmare, ALLTID stockholmare och så är det. Jag förstår inte hur vi kunde flytta därifrån till den här sketna lilla hålan. URSH! 
 
Anyway.. Haft det toppen in my hometown. Shoppat, Varit med vänner, Fikat, Åkt runt överallt och
bara haft det bra helt enkelt. Träffat en väldigt saknad person också. Även om det inte var lätt vissa gånger så blev det mycket bättre tillslut och det är jag glad för.
 
Känner att jag vill skriva ut precis allt som snurrar i mitt huvud just nu men håller det nog för mig själv.
Små bitches orkar jag inte ödlsa någon mer tid på. Skiten under mina skor betyder mer än dig och trampar du på mig en gång till blir det fult, riktigt fult!
Mission completed failed.
 
 
btw, Ser ni vad jag gjort? Råkade bli en sidecut för några veckor sedan haha!
 
#1 - - Thaipinnen:

önskar jag vågade göra sidecut :(

#2 - - LORISSA LOVEBOMB:

Själv är jag tvärtom, vill helst ha norrland hela livet ^^ Jag bor ju i Jokkmokk och vill aldrig tillbaka.

#3 - - Matilda:

Fin blogg :)

#4 - - Anonym:

Du passar betydligt bättre i den frisyren än vad Lotta Engberg gör.... Haha

#5 - - Anonym:

Du passar betydligt bättre i den frisyren än vad Lotta Engberg gör.... Haha

#6 - - Rådjur:

Cool design och bra skrivet!! :)

#7 - - Mia:

Cool stil du har :D

#8 - - Elinor Engkvist:

Haha, "råkade" också göra en side cut för några månader sen, och den är kvar and I love it ;)

#9 - - Anonym:

Super fin i den frisyren!!!

#10 - - Una:

Damn it. Nu blev ju jag sugen på att klippa en sidecut igen.. Å andra sidan så har jag även bestämt mig för att spara ut mitt hår igen. Kan fan aldrig bestämma mig, haha.

#11 - - Una:

Damn it. Nu blev ju jag sugen på att klippa en sidecut igen.. Å andra sidan så har jag även bestämt mig för att spara ut mitt hår igen. Kan fan aldrig bestämma mig, haha.

#12 - - Happy:

Jag vet inte om jag skulle vara nöjd oavsett var jag bor, tråkigt kanske men så är det att alltid ha något att klaga på!

#13 - - LIENE:

Kan tänka mig det är svårt att bo någon annanstans om man gillade Stockholm :)

#14 - - Hanna Olsson:

Sidecut är skitsnyggt! Gjorde själv undercut för någon vecka sedan, riktigt nöjd!

#15 - - johanna chevrolet:

har själv sidecut, men vart så jävla less på de så de håller på att växa ut just nu

#16 - - Völvan:

Hej ville bara säga att det var riktigt kul att läsa din Blogg. Du verkar vara en tjej med bägge fötterna på jorden och du är väldigt stark inom dig själv. Du gör så rätt i dina tankar, stå på dig, tro på dig själv och din styrka och förmåga så kommer allt att bli som du vill i framtiden :-)

Till top