The tears don't fall they crash around me

Allmänt / Permalink / 2
 
Guuud vad länge sen jag var inne här.. och endå är ni kvar och läser varje dag!
Känner mig jätte taskig som bara sviker er på det sättet , men mitt mående går före bloggen och så är det bara.
Saker är jobbigt just nu och jag orkar inte tänka på att skriva här. Jag har försökt men raderat texten direkt efter publicering.. Så jag får väl se om detta finns kvar senare.
 
 
 
#1 - - Anonym:

Äh vafan skriv när du känner:) det ska va kul att skriva annars förlorar det meningen liksom:)

#2 - - Erik Björkén:

Det är jätte kul att läsa din blogg!! :) Den är jätte intressant! Uppdatera när du känner dig för det! :) / Kram

Svar: åhhhhhh vad glad jag blir av att höra detta!!! <3
Har haft en väldigt jobbig period nu då jag inte orkat med någonting.. Så bloggen har hamnat åt sidan tyvärr :( ska försöka ordna upp det! Kram
Patricia Karlsson

Till top