Börja uppdatera igen?

Allmänt / Permalink / 0
Sist jag skrev var i April. Det var väldigt mycket som höll på i mitt liv då vilket jag skrivit en pytte del utav. Allt var ganska jobbigt under en period men nu 7 månader senare känns allt mycket bättre och verkligen lättare än vad det gjorde då, men det hör väl till en omställning att man känner dödsångest i början tills man faktiskt kunnat smälta det lite grann. Nu har jag ju inte sagt att det känns hur bra som helst men det känns bättre och det är skönt.

Så vad händer i mitt liv just nu? Jag har praktik fyra veckor och det två första veckorna är jag hemma hos min älskling och praktiserar på en förskola som bara ligger på andra sidan vägen (skön). Har varit där 3 dagar nu och jag känner mig iaf välkommen och bra omhändertagen där. Det är faktiskt roligt och tiden går snabbt.
Jobba, handla, laga mat, städa, tvätta och sova. Så ser mina dagar ut just nu, kanske inte lät så frestande eller nå vidare kul men så kan livet vara ibland.

sen en sista sak, Fy fan vad skönt att slippa den lilla äckliga jävla falska råtthålan (ursäkta språket men det är sanning) nu i tre veckor. GUD SÅ SKÖNT!!!
Till top