RABATT KODER PÅ NELLY

Allmänt / Permalink / 21
 
Nu när våren närmar sig har jag ett kanon tips till er, upp till 75% Rabatt på massa färgade plagg
ifrån allas favorit hemsida Nelly. Här nedanför ser ni färgerna för idag och imorgon samt koden som ger er ytterligare 15% rabatt på hela sortimentet
 

Måndag: Rosa

Upp till 75% rabatt på rosa färger 

Klicka >HÄR< eller på bilden för att komma till kampanjen

 

 

Tisdag: Blått

Upp till 75% rabatt.

Klicka >HÄR< eller på bilden för att komma till kampanjen

 

 

Använd även koden SPRING15 för att få 15% rabatt på hela Nellys sortiment nästa vecka! 

Koden är giltig från 2014-03-17 till 2014-03-23.

#1 - - Jessica Johansson:

Nu är veckans blogg dragen gå in och kolla om det är du!

#2 - - Thea i twee:

sv: Tack! Ja det var det :D

#3 - - Henrietta:

sv; tack så jätte mycket fina du! :)
ha en bra kväll!

#4 - - Michaela Magnusson:

- Den var riktigt god :D Jaa det tycker jag att du ska göra! :)

Gillar den blå bikinin! :D

#5 - - HJJONSSON:

Sv. Hehe vad roligt! :D Alltid lika roligt med rabatt! :D

#6 - - KassandraPalma:

Nelly har riktigt fina kläder!

#7 - - michelle:

snygga grejer :)

SV: tack så mycket fina du! :)

#8 - - Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

#9 - - Alice:

sv: Det var det också! (:

#10 - - jonna:

det va väldigt gott :)
hoppas du har haft en bra dag!

#11 - - MATILDA:

så snyggt =)

#12 - - Felicia:

åh vad fina collage :)

#13 - - Agnes Eriksson:

sv: åh taaack!
snyggt! kram

#14 - - Ella - Ellas fitness:

Sv: Tack så mycket! :) #Försöker tro att jag är bra på att fotografera

..

Haha, tänk om man verkligen körde på outfit helt i en färg i olika färger i en vecka, som regnbågen! Min kompis har en idé om att hon ska ha en vecka där hon bara äter t.ex. grönt på måndagen och rött på tisdagen, ska tipsa henne om att matcha det med en outfit också ;)

"On Wednesdays we wear pink"

#15 - - lucydee:

nelly har snygga plagg :)

#16 - - Ida Lindborg ♡:

Åh snyggt!

Sv: Åh :') fint gjort av dig! synd att jag inte kan avgöra det på något sätt. Vad roligt att du är med förresten! Vinnaren dras av företaget slumpmässigt via random.org på tis/ons. Lycka till i tävlingen! ♥♥

#17 - - Angus:

Sv: stort tack!
mm rosa, älskar´t!

#18 - - aina [fotoblogg]:

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna en valfri bikini från ToDieFor. Skulle vara kul ifall du ville vara med :)
direktlänk: http://ainaphoto.blogg.se/2014/march/tavling-todieforse.html#comment


Förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer. Ha en bra dag, kram!

#19 - - Sabina löfberg:

Hej! Jag har startat upp en ny tävling. :)
Kika jättegärna in & var med! Ber om ursäkt om du redan fått detta innan!
För större chans att vinna så följ mig. :}
Hoppas du får en toppen kväll! ♡
Kram!

#20 - - Helenas Söta:

Jag gillar den rosa skinnjackan...sååå snygg!

#21 - - malin:

Snyggt!

Till top