Dags att bryta tystnaden...

Allmänt / Permalink / 1
 
 
 
Sådär, Hej på er!
Nu har jag varit ifrån bloggen en hel vecka och det har verkligen behövts. 
Det har hänt en hel del under denna bloggfria vecka, bra som dåliga saker.
Jag kommer inte att dela med mig utav allt helvete som varit men dom roliga sakerna ska ni få
ta del utav.
 
Jag har fått JOBB!!!! Hur skönt är inte det? ÄNTLIGEN kan jag göra något än att enbart sitta hemma hela dagarna.
Jag kommer få in massa pengar och kan börja leva mera normalt utan att va rädd att pengarna kommer ta slut och inte fyllas på. Just nu har jag levt på mina sommarjobbs pengar fram tills nu och det har gått utmärkt men känslan när första lönen kommer trilla in kommer va underbar!!! Jag har ju såklart tänkt ut en bra plan och kommer att spara undan nästan allt för att sedan dra härifrån.
 
Något mer som hänt är väl att jag varit på en sjuuuukt fet fest som VIP inbjuden.
Mer om den festen tar jag i nästa inlägg som kommer upp inom någon timme då maten nere just nu kallar.
 
Vi hörs sedan, och det är ett löfte! :D
 
 
 
 
 
#1 - - Nai persson:

fin :)

Till top