Vart är världen på väg...

Allmänt / Permalink / 7
 
Det var en person som skrev till mig förut, jag ska fixa en bloggdesign till människan så vi pratade om 
hur själva designen skulle se ut och sånna vanliga saker, Helt plötsligt slänger personen ur sig sitt hat mot små barn/spädbarn... Hur äckligt det är att vara gravid och hur fula människor som bär på ett barn ser ut.
Magen är äcklig, fostret är äcklig och bebisen som kommer ut är ful och läskig....
 
Kan nog tala om att detta var nog det mest sjukaste jag hört på länge... Tänker inte människan själv på att den också legat i sin mammas mage och också varit ett foster?
Jag kan inte förstå hur en människa kan uttrycka sig på detta vis.. för mig är ett barn något fint,vackert och meningen med livet för de flesta. Man skapar sin egen familj och lever för den.
 
Jag hoppas innerligt att den här personen ändrar sin uppfattning någon dag, visst kan man tycka att en förlossning kan vara "äcklig" då man hör om det, men det är nog en helt annan sak när man är där själv.
 
Lägger in några screens från konversationen. 
Visst får man väl tycka precis som man vill, men att uttrycka sig såhär.......
 
Jag är den blåa rutan
 
#1 - - Lotta Englund:

Det läskiga är att senast igår kväll satt jag och diskutera om sånt med min pojkvän. Från ingenstand säger han att bebisar är fula och börjar inte bli söta förns dom börjar bli över ett år. Jag är totalt bebis tokig och finns inge vackrare än en gravid kvinna med jätte mage enligt mig. Så du kan ju tänka dig mitt utbrott när min egen pojkvän sen 2-3 år tillbaka säger nå liknande som personen skrev till dig. Enbart en psykiskt störd person kan tycka att bebisar är äckliga och ska absolut inte ha barn själv. Hoppas verkligen han ändrar uppfattning när han får egna barn. Ja man kan tycka illa om barn (dom är jobbiga osv) men orden personen använder gör mig mörkrädd. Det är sånna personer som kastar ut bebisar från fönster och bara lämnar dom åt ödet. Förlåt för en lång kommentar och att den kanske blev rörig men helvete vad förbannad jag blir på människor!!

#2 - - Showbrains:

Vilken sjuk jävel :P
Ett nyfött barn kanske inte är det vackraste rent estetiskt, men helt klart det finaste som finns ändå.

Svar: precis! Håller med dig!KRAM
Patricia Karlsson

#3 - - Showbrains:

å dessutom tycker jag nog att en gravidmage också är bland det finaste som finns! :)

#4 - - Loviza :

sv: tävling avslutas kolla om de blev du :)

#5 - - E:

Så med andra ord så var den personen ful när hon/han föddes ??

#6 - - Kimmey ~ Kung varje dag:

Spädbarn är ju skitsöta!

#7 - - KassandraPalma:

jag älskar spädbarn, de är sååå söta!
På grund av det ska jag bli barnmorska hehe

Till top