I got 99 problems but a dick ain´t one!

Allmänt / Permalink / 2
 
Kläder i massor och ändå ingenting att ha på sig.
Hittade ett par brallor för 6,5K som var dösnygga! Mamma sa att jag skulle slå till på dom men får se.
Riktigt läckra om jag får säga det själv.
 
Nyss beställde jag hem en grymt fet tröja samt två mössor och en "mobil väska" för att jag kände för det.
Beställde även 7 parfymer för några dagar sen också och dom har redan trillat ner i brevlådan! UNDERBART.
Är nästan ett litet beroende.. Farligt att titta runt på internetsidor för man vill bara ha och ha.
Eftersom att jag får tillbaka en ganska feeeet peng på skatten nästa månad så kan jag väl lika gärna handla upp dom redan nu.
 

 
 
Tänker inte visa er vad jag beställt förens jag fått hem allting. 
 
#1 - - Emma:

Hej!
Kolla gärna in mitt senaste videoklipp i min blogg 😃

#2 - - Hanna:

Fin blogg :)

Till top