wanna be on top?

Allmänt / Permalink / 5
Hej på er!

Nu har jag kollat igenom hela säsong 5 och 6 av svenska top modell och vet inte vart jag hittar tidigare...

Mitt absoluta avsnitt är ju så klart makeover avsnitten, så jävla kul att se förändringarna. Tjejerna som bölar för att klippa håret eller färga de jag säger bara en sak, Åk hem!
Det är HÅR de växer ut men den här chansen är once in a life time så kapa skiten eller go home!

Just nu ser jag på norska paradise hotell och vilket jävla skämt det är... Riktigt blåsta brudar men kul att titta på :)

Vi hörs sen!
#1 - - Jonna:

SV: Haha vilka problem du har ;) Ja det är riktigt gott! :)

#2 - - Agnes Eriksson:

sv: men åh så fusk... kanske ska ta och köpa ett gammalt hus då? hehe...
Det är tredje säsongen nu, men dom har gjort något knas så att det står 5,6,7 ist för 1,2,3! kram

#3 - - Jonna:

Vill du vinna ett valfritt bikinisett från To die for, så får du jättegärna vara med och tävla i min blogg, http://glossfashion.com/jonnadahl/2014/03/11/vinn-valfritt-bikiniset/
ha en fin vecka! <3

#4 - - Milina Salihodzic:

Makeover avsnitten är också min favorit :)

#5 - - Sara:

Makeover avsnittet är en hitt här med! Förstår inte grejen hade älskat om någon gjorde i ordning mig lite.

Till top