TILL ALLA FASHIONISTA´S

Mode / Permalink / 8
 
 
Många kikar in här och gillar alla mina collage med kläder. Vissa undrar vart jag får inspirationen ifrån och den får jag >HÄR< ifrån. Ett riktigt grymt modenätverk med ALL hjälp och inspiration du kan leta efter.
Behöver du hjälp att hitta ett visst plagg du letat länge efter är det den rätta sidan att fråga i.
Det är sveriges största modenätverk och flera som är galen i kläder borde absolut ta sig en titt.
Behöver ni hjälp med att hitta den perfekta studentklänningen så kommer ni få många svar där.
 
 
Kanske behöver ni någon ny inspiraton att blogga om?
Eller bara inspiration till våren, vad som är inne och vilken outfit som passar bäst till olika tillfällen.
Gå in och kika vettja!
 
Ni hittar allt från Brandos, Asos, Bangerhead,Bubbleroom, Rapunzel ,Ellos och många många fler mode sidor där.
 
För att komma direkt till sidan så klickar ni
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Matilda:

Såå snyggt, älskar skorna!

Svar: Visst är dom snygga!! Älskar kläder åh skor haha
Patricia Karlsson

#2 - - Elin:

Jag har blivit utsatt för mobbning, du kan läsa hela inlägget --> http://elinhecktor.forme.se/2014/mars/m-o-b-b-n-i-n-g-det-har-hant-mig.html
kommentera gärna om du har blivit utsatt eller vad du tycker om mobbning!
Kram

#3 - - Martina:

Beige skor och svarta jeans är så läckert ihop! :D

#4 - - Elin:

sv; Ja, alltså mobbning är inte okej!
Det skulle vara roligt ifall du tog med min historia och la upp på din blogg. Vill att alla ska veta att man måste prata med någon när något sånt här uppstår.
Kram :)

#5 - - Amanda [SPONTAN]:

Fina grejer :)

#6 - - LORISSA LOVEBOMB:

sv: Går du fortfarande ner i vikt alltså? :(

#7 - - Niles:

Nice! Tycker speciellt om klockan!

#8 - - Anonym:

åhh det behövde jag :D

Till top