MILEY F*CKING CYRUS

Allmänt / Permalink / 11
 
 
Den här bruden är så j*vla fab! Hon skiter i allt och går sin egen väg.Hur många haters har hon inte?
Men folket come on, Hon är inte lilla Hannah Montana längre och har aldrig varit. Hannah var en roll men många verkar vilja tro att det var Miley´s sanna jag vilket är sjuuuukt fel.
 
Miley är grym! Lite som jag, skiter i allt vad folk tycker och tänker, KÖR BAH KÖR!!
Jag ÄLSKAR hennes sätt att vara, kanske inte alla skandaler men åter igen, hon är ung och dum! Alla spårar ur på sina sätt, alla har varit en trotsig tonåring och ingen kan säga något om det.
 
 
She can´t be tamed!
#1 - - 19 ÅR, TVÅBARNSMOR & GIFT.:

Hon är så jäkla snygg!

#2 - - ☆Z I N J A☆:

jag älskar hon oxå, forever miley♥

#3 - - Erik Björkén:

älskar hennes låtar, och filmerna med, LOL är en av mina favoriter! hon har inte gjort något fel!! hon är bara sjukt duktig och det var dax för verkligheten att få se hennes verkliga jag! :)

#4 - - Tommy:

inte snällt att dra ut kontakten när folk spelar.
spelar han på 360?

#5 - - Olivia:

Jag har frågestund nu och undrar om du skulle vilja ställa några frågor?;) det skulle vara jättesnällt!
http://olives.blogg.se/2014/march/fragestund.html

#6 - - pucci:

Du har faktiskt rätt!! Ibland kan man störa sig lite på att hon är fööör sexistisk men hon kör ändå sin egna stil, inte många osm gör.

Svar: Ja men eller hur! Det är lite överdrivet ibland men vad fan, det är hon!! :D
Patricia Karlsson

#7 - - Hanna (hannagran.blogg.se):

Hon har väl konsert också i stockholm snart, skulle varit så kul att gå!! :) kram!

Svar: Jaa eller hur!! Skulle va grymt roligt att åka dit och se henne live ;)
Patricia Karlsson

#8 - - LORISSA LOVEBOMB:

Åh, jag äääälskar henne, hon är min idol typ! :)

sv: Ja, eller det är en elev som har ritat den, men det känns himla kul :D

#9 - - Linda:

hon e cool

#10 - - fellforbooks.blogg.se:

Jag tycker att det är så coolt att hon går sin helt egna väg utan att bry sig om vad andra tycker.

#11 - - Ida ☯ the sky under the sea :

Älskar henne och har gjort sedan hon var typ 14-15. Det roliga är att folk börjar reagera NU. Det var faktiskt ganska länge sedan hon började göra egen musik, ändra stil och börja separera från Hannah Montana. :)

Till top