Beautiful things don´t ask for attention

Allmänt / Permalink / 5
Hej, skriver via mobilen nu och det är verkligen något jag hatar!
Texten blir centrerad automatiskt i inlägget och det är så otroligt fult... Brukar alltid gå in så fort som möjligt via datorn och ändra på det.
 
Idag hade jag bara tänkt ta de lugnt, har ont i magen och är ganska yr. Blir att ta en dusch och se på film eller något. Orkar inte gå ut någonstans iaf.
Juste, min svarta färg i håret är som bortblåst. Otroligt irriterande... de mesta försvann då jag och Oliver drog till badhuset. Några timmar i bassängen och den mesta färgen var borta.
Blir att färga om det så snart som möjligt med något annat färgmärke och hoppas att de håller.
 
bjuder på en osminkad mobilbild på mig och lilla Hugo! <3
Mosters lilla prins
 
#1 - - Anja:

Hej!
Jättebra blogg!
Hittade din blogg via bloggspaning.se, och jag tänkte att vi kanske skulle kunna göra ett länkbyte! Jag startade min blogg för inte så längesen och skulle inte ha någonting emot lite feedback och nya läsare!

Mejla mig om du är intresserad!

//Anja

#2 - - Anja Zeth:

Hej!
Jättebra blogg!
Hittade din blogg via bloggspaning.se, och jag tänkte att vi kanske skulle kunna göra ett länkbyte! Jag startade min blogg för inte så längesen och skulle inte ha någonting emot lite feedback och nya läsare!

Mejla mig om du är intresserad!

//Anja

#3 - - Spermadonator:

Hej! Hoppas allt är bra med mig...:) Nu är det så här va att jag har en klassisk frågestund inne på min blogg, så tänkte höra om du bara har EN minut över till att lämna en fråga till mig? :D

Det är skitenkelt :D Eftersom jag bloggar om en spermadonation jag har gjort och om min pappa som är hemlös så finns det många frågor som man kan hämta ut därifrån.

För att du är så SCHYSST får du en länk för besväret ;)

Klicka här för att komma till frågestunden;
http://www.nattstad.se/morganw/ask-me-something-12916017

#4 - - mot plus:

fiina ni e!

#5 - - Jessie :

Mammas hjärta <3

Till top