Leighton meester for nelly

Allmänt / Permalink / 10
 
Ni har väll inte missat Leighton Meester´s kollektion på Nelly?
Skinnjackan, Tröjan, Halsbandet och dom helsvarta klackarna är därifrån.
Så jävla snyggt så jag har lust att dö en liten stund.
 
Jackan är verkligen to die for och jag tror den gick loss på 4199 kr vilket inte är så farligt för en riktig skinnjacka.
Den kommer att hålla betydligt längre än en budget variant från ginatricot som är i skinnimitation.
Man får se det som en investering. Jackan kommer bli lite slitnare med åren men en riktig biker jacka som är lite extra sliten efter några års användande är riktigt jävla läckert det också!! Min killes skinnjacka är ett exempel på det, ska knäppa kort på den när jag har tid så ni förstår vad jag menar.
 
 
 
 
 
Hela kollaget skulle faktiskt funka som en riktigt skön outfit. Varför jag valde tvp oar skor är beroende på vädret, är det regnigt ute kanske man inte vill ha öppen tå på skorna haha.
 
Tänk er dom slitna jeansen, en sjukt fet jacka, en stilren men ändå ganska kaxig tröja och ett riktigt stort och GRYMT halsband som snor uppmärksamheten! Tillåt mig att drömma mig bort ett tag hahah ! :)
#1 - - Jasmine Lundvall:

Leeighton är så jäkla snygg i lookboken!

#2 - - felicia:

så snygga saker!

#3 - - Mirjam Wallmark:

Åh älskar de helsvarta skorna!
Sv- Tack så mycket finis:)

kram

#4 - - Flisan:

Snygga grejjer :D

#5 - - Carro:

Dedär är så sjukt snyggt :O

Gillar du tårtor osv borde du kolla in hos mig, lär mig själv för att skaffa mig en framtid inom det jag älskar :)

#6 - - Anita:

Snyggt :)

#7 - - JOSEFINSDREAM♡:

Gaah va snyggt!

#8 - - Alice:

älskar alla kläder från hennes kollektion!

#9 - - Kajsa:

så mycket snyggt !

#10 - - Babytalk Sweden:

Om man köper brallorna,får man magen på köpet då eller ;)

Svar: hahaha jaa men ellerhur! Det borde man väl få kan jag tycka ;)
Patricia Karlsson

Till top