Hope for the best

Allmänt / Permalink / 2
Har inte kunnat sova riktigt.... somnade 4 och vaknade 07 då min lillasyster skulle iväg till skolan. Jag har inte riktigt lyckats att somna om ännu men det kommer väl det med.

Märkte nu att de här blir en ovanligt tidig uppdatering ifrån mig haha..
Har inte orkat ta upp datorn än så ni får nöja er med ett vanligt mobilinlägg just nu.

Senare under dagen kommer vinnaren av To Die For bikinin att presenteras så håll era tummar på att just DU vinner.

För att göra detta klart för alla, JAG väljer inte ut vinnaren det gör to die for själva då detta är ett samarbete.
Så oavsett vem det blir så kan jag inte påverka resultatet eller ha något med det att göra alls.

Alla får/fick vara med även mina närmsta vänner som familj och helt okända människor, vill inte att något tjafs uppstår beroende på vem som vinner så de kan ni utesluta redan nu. :)

Kram
#1 - - extravaganzaa.blogg.se:

Åh nej attans missade jag tävlingen hos dig :( To die for bikinisarna ärverkligen TODIEFOR! haha

#2 - - Anita:

Jobbigt med lite sömn!

Till top