Gymmet avklarat

Allmänt / Permalink / 3
 
Sådär, Nu är vi hemma igen från gymmet och både jag och Oliver är helt slutkörda haha!
Tyvärr ser jag inte ut som en VS modell efter detta gympass men jag ser bra ut ändå ;)
Jag körde ben och oliver armar/bröst, i slutet gjorde vi lite roliga övningar tillsammans med hjälp av varandras kroppsvikter och jag kan ju säga att det var min idé och ja kommer nog få sota för detta imorgon, känner redan hur värken börjar smyga sig på haha :) SKÖNT!! Vi drog till affären och köpte med oss en chips påse och dricka och tänkte ha lite myskväll åh se någon film senare för att avsluta denna dagen!
 
Har inga bilder ifrån gymmet då jag låste in telefonen så ni får nöja er med en gammal bild ifrån spanien, även kallat mitt andra hem. För er som är nya här så ska ni veta att min mamma är spansk och vi har släkt och "hus" i Fuerteventura på canarie öarna! :D
 
 
 
#1 - - Elise skomsøy:

Virkelig misunnelig på at du og din familie har et hus i spania!^^ aldri hvert der

#2 - - Lina Johansson:

- Vad tråkigt vill ha vår nu!!

#3 - - linda:

va mysig sommrig b ild

Till top