fy fan vad ful....

Näthat / Permalink / 6
 
 
Blir faktisk ganska irriterad på folk som inte kan behärska sina små loppor i munnen som dom spottar ut.
Jag har inte fått någon elak kommentar och det är jag verkligen glad över, att jag har så fina läsare!
Är man snäll så får man respekt tillbaka, hur kan det vara så svårt att förstå?
 
En tjej kommenterade här och bad mig läsa alla hat komentarer hon fått i sitt senaste inlägg då hon lagt ut en bild på sig själv, folk slänger ur sig otroligt elaka saker och sedan kommer det in någon och påstår att hon inte kan ta konstruktiv kritik!?
Svara mig snälla, att inte kunna ta att en människa skriver " Fy fan vad du är ful, du är så jävla fet" det är väl ändå inte att inte kunna ta kritik? För en sådan kommentar är direkt riktad som elak och nedtryckande mot personen i fråga.
 
Läs och se skillnaden
 
"Men ursh!! fy fan vad fula kläder du har, fattar inte hur du kan tycka om dom!!"
 
"Kläderna var inte riktigt min smak, men kul att du tyckte om dom!."
 
DET ÄR EN JÄVLA SKILLNAD! Den första meningen är ett påhopp den andra meningen är en åsikt!
LÄR er SKILLNADEN ni som slänger ur er sådant till andra människor.
Låt folk ha på sig det dom själva tycker är snyggt, låt folk knäppa kort från vinklar dom tycker om och låt folk vara sig själva! Gillar inte ni det så behöver ni inte ens yttra er, och OM ni känner att ni måste yttra er så tänk efter innan ni skriver en sådan klumpig sak som låter så fruktansvärt elakt.
 
En sådan kommentar kan faktiskt skada mer än ni tror för ni vet inte vad människan gott igenom tidigare i sitt liv och ni är endast personer bakom dataskärmar som vågar vara tuffa under en anonym kommentar, men kom ihåg. Ni är  ALDRIG anonyma för ip adresserna sparas och kan spåras upp vid brott.
 
Prova istället att skicka 5 snälla kommentarer och gör någon glad istället för att skicka 10 negativa.
För varje blogg ni går in på och tycker om, lämna ett snällt spår så kommer ni få snälla svar tillbaka.
Ingen tycker om elaka människor och minst inte sånna som inte kan stå för vem dom är.
 
Jag vet själv att det är MÅNGA därute som inte tycker om mig, men dom har inte ens yttrat sig här på min blogg och det är starkt gjort. Att kunna ignorera personen.
 
Haters gonna hate!
 
 
 
 
 
 
#1 - - Elise skomsøy:

For noen forferdelige folk! Blir så irritert når jeg leser sånt.La folk få gå som de vil ,ingen kan lik alt men betyr ikke at de skal døm de el kritiser dem fordi de liker en helt annen klessmak en dem elns.Bruke heller tiden på deres selv før dere færr på andre med dine problemmer.Typsi at de som har problemmer med seg selv hakker ned på andre for å føl seg bedre det er så dårlig gjort.For du veit ikke hva de har opplevd i livet sitt som Patricia sier.så du veit heller ikke om hvordan de reagerer el om de faktisk tar live sitt på grunn av det! Så de får faen meg tenk over hva de sier før de gjør det

#2 - - Elise skomsøy:

Jeg mente Typisk ikke typsi*

#3 - - Lotta Englund:

Haha det är helt sjukt kommentarerna rullar in fortfarande. Det roliga är att folk tror att jag tar åt mig men jag är totalt anti mobbning och har lärt mig att inte ta åt mig av skit. istället ler jag bara för jag vet att det gör dom galna. Och som sagt ju mer dom går in på min blogg ju högre kommer jag på topplistan! ;)

#4 - - saandrafoto :

ha en bra kväll! :)

#5 - - Linnéa Elisabeth Johansson:

Människor kan verkligen vara vidriga ibland..

#6 - - Julia:

Det är sjukt.. usch.

Till top