Create your own home

Mode / Permalink / 4
Älskar verkligen att titta på olika inrednings sidor, skapade dessa två rum själv ur fantasin.
Att klippa och klistra ihop collage är något jag tycker är super kul, även att titta på andras är jätte kul då vi alla har så himla olika smak när det gäller inredning. Sovrummet är väl bara en "dröm" för jag skulle aldrig orka hålla det så fint med alla kuddar hahah... Däremot vardagsrummet nedanför (bortse ifrån att jag glömt lampor) är något som faktiskt kommer att se ut så i verkliga livet också, när jag väl flyttar är det dessa möbler jag kommer att inhandla direkt.
 
Hoppas ni gillar det! :)
 
 
Klicka >HÄR< Om ni också vill prova designa ett eget rum!
 
 
 
 
#1 - - elin:

Vill börja med å säga att din blogg är riktigt härlig, fortsätt som du gör vettja! :)

Sv: Och ja, fisk är ju förjävla gott asså! :$$$
Jag skäms dock typ över å säga att det är gott då det är mat liksom... Jag har anorexia, jag hatar mat men jag erkänner att fisk e gott!

#2 - - Beccys 2.0:

Har du en awesome blogg?:) Var då med i helgens blogg :D

http://beccys.com/2014/february/bli-helgens-blogg.html#comment

#3 - - annsoh:

Hej! nu är dagens blogg avslutad! kicka in och se fall det var du som blev vinnaren! :D om inte anmäld dig då igen i samma inlägg! http://annsoh.blogg.se/2014/february/dagens-blogg-avslutad-anmal-dig-igen-15.html#comment

#4 - - missyS:

Vad söt du e. Och duktig på att blogga! Tänk på att skriva lite kortare meningar så blir det trevligare att läsa :) kram!

Till top