Det finns inga svar men rykten finns det alltid.

Allmänt / Permalink / 0
Det känns som att det var hundra år sedan jag skrev här bortsett från studentbilderna jag la ut här om dagen.

Jag vet inte riktigt varför jag ens har kvar den här bloggen men på något sätt så kan jag inte radera den. En tid bloggade jag hur mycket som helst och la ner jätte mycket tid på att fixa bilder,designer osv . jag hade 4000 besökare tack vare kissie och en skvallerblogg.

Men sen raderade jag alla inlägg som var runt 2000 st. Och efter det har jag inte kännt för att skriva här så frågan är ju varför jag ens sitter här nu tisdag morgon och skriver. Det svaret har inte ens jag.

På tal om ingenting, Kramfors måste vara sveriges rövhål.
Värre ställe får man ju leta efter och med tanke på att jag bott på olika ställen så kan jag säga så. Ring mig när ni hittat något värre än kramfors för den här råtthålan är inte ens värd att finnas med på kartan. Att lura hit folk och få dom att tro saker... nä ursh! låt dom slippa all jävla skit åh rykten som går runt.

För om ni inte visste detta så är ju jag Heroinmissbrukare, Jag Patricia som är livrädd för nålar och satt åh grina och inte kunde andas av paniken när jag tog ett vaccin. Yepp! Jag sitter hemma om dagarna och skjuter i droger. Just för att jag var lite blå/lila i armvecket och varit borta väldigt mycket från skolan. När jag var borta från skolan var det pga avtändning. För det lät ju så jävla sant!

Näe så Kramfors, Dra åt helvete! :)
Till top