Loong time

Allmänt / Permalink / 0
Var en vecka sedan jag skrev sist, hm.. undra vad som hände med "uppdatera mera" nja.. har inte haft tid och då jag väl haft tid så har jag gjort annat istället som att spela the sims, vara social med O , tittat på tv osv.
Min "inte äta godis" grejj har ju faktiskit funkat skitbraaa men kan säga att det slank ner något chips och några polly under helgen men inte alls nå mycket! max 10 chips! STOLT. Sedan har jag bara druckit ETT glas coca cola (läsk över huvud taget) på snart två veckor det är fan i mej duktigt från att ha druckit det varje dag. Har tackat nej till allt sådant.

Annars så rullar livet på , köpte en tröja idag på rasten som jag visar när jag kommer hem och en grej till O för på fredag har vi ett och ett halft år tillsammans ! <3


Love you ! <3


Nu måste jag springa till bussen ! puss

Till top